Cinèfags
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Cinèfags

Cinéfags és una associació juvenil per amants del 7º art. En Cinéfags proposarem d'una a dues pel·lícules per setmana, les comentarem, farem les nostres critiques, les més bones passaran a ser portada i fer quedades per assistir a les estrenes de cartell
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 ¿Quin es el teu actor Predilecte?

Ir abajo 
4 participantes
AutorMensaje
vidal

vidal


Mensajes : 64
Fecha de inscripción : 28/11/2009
Edad : 35
Localización : Alzira

¿Quin es el teu actor Predilecte? Empty
MensajeTema: ¿Quin es el teu actor Predilecte?   ¿Quin es el teu actor Predilecte? Icon_minitimeJue Dic 03, 2009 1:37 am

Tots tenim un actor pel qual tenim una certa fascinació, ens encanta els papers que fa, la seva forma d'actuar i de vegades no precisament la seva forma de ser... ¿quin es el vostre actor predilecte?

jo hi tinc 2 actors predilectes en 2 categories diferents el primer de tots es James spader aquest en la categoria de Series/Tv:

Spoiler:
En Boston Legal te millor paper que li han donat en tota la vida, també ha eixit en Stargate, Supernova, Shorts i Sex, Lies, and Videotape


I el segon dels meus candidats el brad pitt, es l'actor mes camaleònic que he vist mai i li dona molt de sentiment a totes les seves interpretacions

Spoiler:

Fent un xicotet repàs al seu treball entendreu el que vull dir enseguida, Iglorius bastards, Quemar despues de leer, El curioso caso de benjamin button, Babel, Troya, Conoces a joe black?, El club de la lucha, 12 monos, Entrevista con el vampiro i Thelma y Louise (que fou el seu primer paper important en Hollywood). Te moltes mes pel·lícules però aquestes son les que més m'agraden d'ell.
Volver arriba Ir abajo
http://cinefags.blogspot.com/
Yume




Mensajes : 12
Fecha de inscripción : 30/11/2009

¿Quin es el teu actor Predilecte? Empty
MensajeTema: Re: ¿Quin es el teu actor Predilecte?   ¿Quin es el teu actor Predilecte? Icon_minitimeJue Dic 03, 2009 3:57 am

Siempre he adorado a Edward Norton, sobre todo en Las dos caras de la verdad. Y a Johnny Depp.

De mujeres, me encanta Anna Paquin.
Volver arriba Ir abajo
Sta. X

Sta. X


Mensajes : 19
Fecha de inscripción : 28/11/2009

¿Quin es el teu actor Predilecte? Empty
MensajeTema: Re: ¿Quin es el teu actor Predilecte?   ¿Quin es el teu actor Predilecte? Icon_minitimeJue Dic 03, 2009 3:40 pm

Doncs els meus son...
Spoiler:

Encara que si deixem d'un costat tots els papers basura que han acabat fent, segurament hauria dit Whoppi Woldberg y Gerard Depardieu, perque quan era menuda em fascinaven.
Volver arriba Ir abajo
caguentot

caguentot


Mensajes : 45
Fecha de inscripción : 30/11/2009

¿Quin es el teu actor Predilecte? Empty
MensajeTema: Re: ¿Quin es el teu actor Predilecte?   ¿Quin es el teu actor Predilecte? Icon_minitimeSáb Dic 05, 2009 10:46 pm

Estic molt d'acord amb Johnny Depp, és un crack i molt "camaleònic" sobretot en "Miedo y Asco en las Vegas" xDD
y Edward Norton també doncs començaren a agradar-me els dos per El Club de la Lucha.
Y Scarlett és boníssima xe xD
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





¿Quin es el teu actor Predilecte? Empty
MensajeTema: Re: ¿Quin es el teu actor Predilecte?   ¿Quin es el teu actor Predilecte? Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
¿Quin es el teu actor Predilecte?
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Cinèfags :: El món del cinema :: Xarrades sobre cinema-
Cambiar a: