Cinèfags
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Cinèfags

Cinéfags és una associació juvenil per amants del 7º art. En Cinéfags proposarem d'una a dues pel·lícules per setmana, les comentarem, farem les nostres critiques, les més bones passaran a ser portada i fer quedades per assistir a les estrenes de cartell
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Hola a tots!

Ir abajo 
AutorMensaje
vidal

vidal


Mensajes : 64
Fecha de inscripción : 28/11/2009
Edad : 35
Localización : Alzira

Hola a tots! Empty
MensajeTema: Hola a tots!   Hola a tots! Icon_minitimeLun Nov 30, 2009 1:30 am

Es just que si vosaltres teniu que presentar-vos ho tinga'm que fer nosaltres també.
El meu nom es Vidal i sóc el fundador (junt a la Sta.X) de aquesta associació, club, comunitat o com ho vulgues dir, tinc 21 anys, soc d'Alzira i estudie "coses per fer mes coses", em considere cinefag ja que devore el cine com si de drogues es tractaren ja que trobe que es un món fascinant, ple de màgia i molts encants.
Crec que el cine és molt mes que un mitja d'entretindre a la massa (i no em referisc a Hulk), es una ferramenta que es gasta per donar missatges, per motivar, per fer pensar i sobre tot es un art, es l'art del segle XXI L'era de la comunicació audiovisual .

Bo després de aver-vos donat el "rollo" espere que vos animeu a presentar-vos vosaltres també Very Happy Very Happy Very Happy
Volver arriba Ir abajo
http://cinefags.blogspot.com/
 
Hola a tots!
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» Hola a tots, una més que s'uneix al fòrum ^^
» Nassss a tots!!
» Hola a todo el mundo! -Hola Dr. Nick
» Hola a todos!!!
» Hola a tothom!^^

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Cinèfags :: Club :: Presentacions-
Cambiar a: