¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Cinèfags
Cinéfags és una associació juvenil per amants del 7º art.
En Cinéfags proposarem d'una a dues pel·lícules per setmana, les comentarem, farem les nostres critiques, les més bones passaran a ser portada i fer quedades per assistir a les estrenes de cartell
Mensajes : 64 Fecha de inscripción : 28/11/2009 Edad : 36 Localización : Alzira
Tema: Lester la rata del Mundo de Beakman ha mort Lun Dic 14, 2009 4:34 am
Més ben conegut pel seu paper a El Mundo de Beakman com Lester la rata, i en PBS Contes com Kino, Mark Ritts va ser també, i sobre tot, un marit amorós, dedicat i volgut pare, estimat amic. Durant dos anys, Mark ha lluitat amb valentia el càncer de ronyó, no volen que la càrrega de les proximitats. Estem profundament tristos veure que se'n vagi, però s'asseguin alleugerits que el seu sofriment ha acabat. En nom de Marcos, li donem les gràcies pel seu amor, suport i amistat a través dels anys.
El servei commemoratiu serà un esdeveniment privat per a amics i familiars només. (detalls en breu)
Amb tot el nostre agraïment, Gràcies. Família Ritts
vidal escribió:
M'encantava el programa i m'entrenia un munto, que descanses en pau
Txaume
Tema: Re: Lester la rata del Mundo de Beakman ha mort Mar Dic 15, 2009 12:45 am
jo sempre el veia de menut descanse en pau
caguentot
Tema: Re: Lester la rata del Mundo de Beakman ha mort Mar Dic 15, 2009 1:23 am
Este progrma també el veia de xicotet, però mai m'he recordat de com es deia. Hui Vidal has obert una finestra a la meua infantesa xD
La Rata era una ama, bàsicament tots eren uns amos. El plató, el guió, els experiments... eixe programa era genial!
Personalment m'agradava més en valencià, supose que perquè sempre el veia així, en punt2 (crec) Gràcies. xd
vidal
Mensajes : 64 Fecha de inscripción : 28/11/2009 Edad : 36 Localización : Alzira
Tema: Re: Lester la rata del Mundo de Beakman ha mort Mar Dic 15, 2009 1:31 am
jo el veia en TV3 i el doblatge era genial
caguentot
Tema: Re: Lester la rata del Mundo de Beakman ha mort Mar Dic 15, 2009 1:33 am
vidal escribió:
jo el veia en TV3 i el doblatge era genial
Probablemente seria el mateix xD
Sta. X
Tema: Re: Lester la rata del Mundo de Beakman ha mort Jue Dic 17, 2009 6:05 pm
Jo no sabia qui era aquest home, pero bò, famosos i no famosos, tots anirem caiguent. De segur els seus fans el trobaran a faltar.
Contenido patrocinado
Tema: Re: Lester la rata del Mundo de Beakman ha mort