Cinèfags
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Cinèfags

Cinéfags és una associació juvenil per amants del 7º art. En Cinéfags proposarem d'una a dues pel·lícules per setmana, les comentarem, farem les nostres critiques, les més bones passaran a ser portada i fer quedades per assistir a les estrenes de cartell
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Pel-licula de la semana: Scarface

Ir abajo 
2 participantes
AutorMensaje
Txaume

Txaume


Mensajes : 22
Fecha de inscripción : 30/11/2009
Edad : 35

Pel-licula de la semana: Scarface Empty
MensajeTema: Pel-licula de la semana: Scarface   Pel-licula de la semana: Scarface Icon_minitimeMiér Dic 16, 2009 12:32 am

Fa uns dies vaig vore el Padrino, i el meu pare (que no calla ni baix l'aigua quan mirem una peli) em va recomanar El precio del poder (Scarface). Així que com em toca aquesta semana a mi, compartix el meu desig de vore aquesta pelicula, amb vosaltres.

www.estoescine.com:
Citación :
Sinopsis: Un emigrante cubano frío y sanguinario, Tony Montana, llega de Cuba para instalarse en Miami, donde se propone hacerse con un nombre dentro del crimen organizado de Florida. Junto a su amigo, Manny Rivera, inicia una fulgurante carrera delictiva con el objetivo de ascender a la cúpula de una organización de narcos.

El actor protagonista es un jove Al Pacino, i el director, Brian de Palma, director de pelicules com "Los intocables de Elliot Ness", "Mision Imposible" o "Carrie" entre altres.

Espere que vos agrade.
Volver arriba Ir abajo
vidal

vidal


Mensajes : 64
Fecha de inscripción : 28/11/2009
Edad : 35
Localización : Alzira

Pel-licula de la semana: Scarface Empty
MensajeTema: Re: Pel-licula de la semana: Scarface   Pel-licula de la semana: Scarface Icon_minitimeLun Dic 21, 2009 5:48 pm

La peli es genial, es una bona critica a la societat en el seu moment i inclòs a la actual, i com des de 0 es pot arribar tan lluny com vulgues. Com els diners i el poder corrompen a tot el mon i a molts nivells. Te escenes bonisimes i mítiques com quan esta en el escritori es colpeja el cap en la taula i esnifa una ratlla de coca i se "hipercativa" i el apoteòsic final quan apareix terminator i es carrega a Tony montana.

I gracies a ell tenim GTA San Andreas, si l'haveu jugat i haveu anat a la platja vos recordarà a l'escena de la platja i si fiqueu la radio podreu escoltar la cançó de la bso
Volver arriba Ir abajo
http://cinefags.blogspot.com/
Txaume

Txaume


Mensajes : 22
Fecha de inscripción : 30/11/2009
Edad : 35

Pel-licula de la semana: Scarface Empty
MensajeTema: Re: Pel-licula de la semana: Scarface   Pel-licula de la semana: Scarface Icon_minitimeMar Dic 22, 2009 4:43 pm

Per fí, encara que amb una miqueta de retrás l'he pogut vore. Molt bona pél-licula. EL protagonista es el que diriem un antiheroi i l'únic moment d'escrupuls que té es amb el cotxe en que anaven els xiquets. Una bona historia de pujada al poder i com canvia a la gent (excepte el seu amic, que es manté prou lúcid fins al final), la corrupció a tots nivells i com el poder pot degradar a una persona.

Com be a dit Vidal, aquesta peli es la viva imatge del GTA (el vice city pense jo) i la mansió de Tony Montana es identica a la del joc Very Happy

Bona pelicula, i bona frase:

-"Tranquilo, no te voy a matar. Matalo tu Manny."
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Pel-licula de la semana: Scarface Empty
MensajeTema: Re: Pel-licula de la semana: Scarface   Pel-licula de la semana: Scarface Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Pel-licula de la semana: Scarface
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» Pel·lícula de la setmana
» ¿quina es la vostra pel·lícula preferida?

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Cinèfags :: Club :: Debats i pel·lícules setmanals-
Cambiar a: