Cinèfags
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Cinèfags

Cinéfags és una associació juvenil per amants del 7º art. En Cinéfags proposarem d'una a dues pel·lícules per setmana, les comentarem, farem les nostres critiques, les més bones passaran a ser portada i fer quedades per assistir a les estrenes de cartell
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 ¿quina es la vostra pel·lícula preferida?

Ir abajo 
+5
Alexia Stark
caguentot
Txaume
Yume
vidal
9 participantes
AutorMensaje
vidal

vidal


Mensajes : 64
Fecha de inscripción : 28/11/2009
Edad : 35
Localización : Alzira

¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Empty
MensajeTema: ¿quina es la vostra pel·lícula preferida?   ¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Icon_minitimeLun Nov 30, 2009 7:07 pm

Pues això anem anar caldejant el motor i preparant el foro per que sigui un lloc on xarrar de cinema, així que comencem a fer-ho. ¿quina es la vostra pel·lícula preferida? o al menys una de les que mes vos agraden.

Si em preguntaren això a mi, automàticament diria que es molt difícil i que no sabria dir, i realment es molt difícil perquè m'he criat als 80 i als 90 i son èpoques que m'han marcat molt.

Peró la peli que em va fer pensar que el cine era algo mes va ser Efecto mariposa.

¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Efecto-mariposa

La peli va d'un xiquet anomenat Evan que te llacunes mental seguen molt petit, moltes d'elles causades per traumes o moments de molt d'estres, per fi de que poguera recordar-se d'elles el metge li va dir que escrivira un diari i així exercitar la memòria. passen els anys i les llacunes cada vegada van a menys, un com es fa adult i va a la universitat troba aquestos diaris i els rellig, i el que abans eren llacunes ara son portals al passat en els quals pot canviar el passat, present i futur de la seva vida.

Sols pals que ja l'han vista
Spoiler:
Volver arriba Ir abajo
http://cinefags.blogspot.com/
Yume




Mensajes : 12
Fecha de inscripción : 30/11/2009

¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Empty
MensajeTema: Re: ¿quina es la vostra pel·lícula preferida?   ¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Icon_minitimeMar Dic 01, 2009 3:12 am

Yo no puedo decantarme por una joder.. es que hay muchas, aunque sí que me marcó una mucho y fue Das Experiment., Cuando pueda subiré una crítica sobre ella.

¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Elexperimentoportada

Link de la critica
Volver arriba Ir abajo
Txaume

Txaume


Mensajes : 22
Fecha de inscripción : 30/11/2009
Edad : 35

¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Empty
MensajeTema: Re: ¿quina es la vostra pel·lícula preferida?   ¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Icon_minitimeMar Dic 01, 2009 3:58 am

Jo tampoc puc decirdir-me per una, hi han moltes bones.

En comentar Yume lo de Das Experiment (que tinc que vore precís), acabe de enrecordar-me de La Ola, potser no sigi la millor que he vist, pero no l'oblidaré mai.
Volver arriba Ir abajo
caguentot

caguentot


Mensajes : 45
Fecha de inscripción : 30/11/2009

¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Empty
MensajeTema: Re: ¿quina es la vostra pel·lícula preferida?   ¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Icon_minitimeMar Dic 01, 2009 12:35 pm

Jo pense que per als Cinèfags no hi pot haver una película favorita,
és com quan li pregunten a un xiquet a qui vols més a ta mare o ton pare.
Així que jo no vaig a dir solament una...

Una de les películes més boniques que he vist ha sigut HIERRO 3
¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Hierro-3-v2

El més curiós d'aquest film, i és una raó per vore-la, és que els protagonistes no diuen res en tota la película,
doncs durant tot el llargmetratge domina el llenguatge visual de la càmera.

Sinopsis:
Tae-suk (Jae Hee), un indigente, lleva una vida es-pectral. Ocupa temporalmente viviendas cuyos habitantes sabe que están ausentes. Nunca roba ni ocasiona daños en los hogares de sus involun-tarios anfitriones. En realidad, es una especie de fantasma que duerme en camas ajenas, come algo de las neveras de esos extraños y retribuye su forzada hospitalidad haciendo la colada o arreglando alguna que otra avería doméstica. Sunhwa (Lee Seung-yeon), que en tiempos fue una hermosa modelo, se ha visto convertida en una sombra viviente por un marido que la maltrata, encerrándola en una casa ostentosa. El destino cruza los caminos de Tae-suk y Sun-hwa, aunque sus existencias están abocadas a no dejar huella en el mundo. Se conocen cuando Tae-suk entre en casa de Sun-hwa, y en seguida saben que son almas gemelas. Como si estuvieran unidos por vínculos invisibles, descubren que no pueden separarse y aceptan en silencio su nuevo y extraño destino.




L'altra que també m'ha marcat molt ha sigut EL CLUB DE LA LUCHA !
¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Fcsoapbar1et

Per a que no l'haja vist la recomane insistentment pel seu caràcter anàrquic i revolucionari.

Sinopsis:
Jack es un personaje insomne y desesperado por escapar de su fatal y aburrida vida. En un viaje en avión conoce a Tyler Durden, un carismático vendedor de jabón con una filosofía muy particular; Tyler cree que el perfeccionismo es para los débiles y que es la destrucción de uno mismo lo que realmente hace que la vida merezca la pena. Jack y Tyler forman un club de lucha secreto que se convierte en un éxito arrollador.



I ja està, pense que són les dos películes que més m'agradaria destacar.
Volver arriba Ir abajo
Alexia Stark

Alexia Stark


Mensajes : 7
Fecha de inscripción : 01/12/2009
Edad : 41
Localización : Alzira

¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Empty
MensajeTema: Re: ¿quina es la vostra pel·lícula preferida?   ¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Icon_minitimeMiér Dic 02, 2009 10:57 pm

Caguentot té raó, no hi pot haver una película favorita... així que diré unes quantes de les quals m'acordi ara mateix i que m'hagin agradat molt, no estan ordenades per ordre de preferència.

- El Señor de los Anillos
- Hombres de Honor
- Inocencia interrumpida
- Eduardo manos tijeras
- Que bello es vivir
- Alguién voló sobre el nido del cuco
- 300
- American story X
- Titanic
Volver arriba Ir abajo
http://univers-alexia.blogspot.com
Naoko

Naoko


Mensajes : 33
Fecha de inscripción : 02/12/2009
Edad : 30
Localización : Gandía.

¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Empty
MensajeTema: Re: ¿quina es la vostra pel·lícula preferida?   ¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Icon_minitimeMiér Dic 02, 2009 11:01 pm

caguentot escribió:
HIERRO 3

¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Qq ¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Qq ¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Qq

Mi peli favorita (por si algunos de los que me tenéis en Tuenti aún no os habeis dado cuenta):

¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Donnie-darko-directors-cut1

Lo que más me gustó la primera vez que la vi fue lo rallada que me dejó al acabar. Estuve días y días pensando qué coño había pasado, intentando entenderla y hasta buscándole una enseñanza moral. La tuve que ver varias veces más hasta pillarla del todo.

Esta película es perfecta para mí en todos los sentidos. El cásting no podía ser más acertado, sobretodo por el personaje principal (jurjur) y por haberle dado por fin un papel más o menos "serio" a Drew Barrymore, el cual interpreta a la perfección.
La banda sonora, es, sin más, genial. Joy Division, Duran Duran, Echo & The Bunnymen... y hasta Ratatat, aunque no figuran en la BSO oficial.
Y también los no-saltos en el tiempo, los efectos (que para ser del año que es salieron muy bien) y por supuesto la trama.
Volver arriba Ir abajo
Elvira

Elvira


Mensajes : 2
Fecha de inscripción : 30/11/2009

¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Empty
MensajeTema: Re: ¿quina es la vostra pel·lícula preferida?   ¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Icon_minitimeMiér Dic 02, 2009 11:16 pm

OH Faniii no sabia que te gustara tanto esa pelicula xDDDDDDDD Very Happy ¬¬
Mi pelicula Favorita es una grandisima pelicula:

¿quina es la vostra pel·lícula preferida? 309

Bueno he puesto el cartel de la 2 parte pero igualmente es como una sola pelicula ,que grande!!!xDDD
Volver arriba Ir abajo
isalove

isalove


Mensajes : 10
Fecha de inscripción : 08/12/2009
Edad : 31
Localización : Alzira

¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Empty
MensajeTema: Re: ¿quina es la vostra pel·lícula preferida?   ¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Icon_minitimeMar Dic 08, 2009 8:24 pm

Doncs..és cert, jo tampoc tinc una pel·licula preferida, però em decantaré per:
¿quina es la vostra pel·lícula preferida? V%20for%20vendetta
Ja que té algo en comú amb mí. affraid
Volver arriba Ir abajo
Nya_Hepburn

Nya_Hepburn


Mensajes : 19
Fecha de inscripción : 10/12/2009
Edad : 39
Localización : Silent Hill

¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Empty
MensajeTema: Re: ¿quina es la vostra pel·lícula preferida?   ¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Icon_minitimeJue Dic 10, 2009 2:49 am

Mi pelicula favorita creo que ya lo sabeis la mayoria...


¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Magnolia




Seguidas muy de cerca de...


Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:



Y dejando al aldo ganadoras famosas y tal.. tambien 7almas y Dogville
Volver arriba Ir abajo
Txaume

Txaume


Mensajes : 22
Fecha de inscripción : 30/11/2009
Edad : 35

¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Empty
MensajeTema: Re: ¿quina es la vostra pel·lícula preferida?   ¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Icon_minitimeJue Dic 10, 2009 2:49 pm

Crash mola molt. Inclus Brendan Fraser m'agrada en eixa peli i tot. Em sembla una historia molt interessant. Slumdog millionaire també m'agradà molt, es mereix tot els oscars que va guanyar. Basketball
Volver arriba Ir abajo
caguentot

caguentot


Mensajes : 45
Fecha de inscripción : 30/11/2009

¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Empty
MensajeTema: Re: ¿quina es la vostra pel·lícula preferida?   ¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Icon_minitimeJue Dic 10, 2009 9:32 pm

A mi la película de Slumdog no em va acabar d'apanyar, bàsicament per l'entorn social.
Vull dir, després de la película volien vendre a la xiqueta i tal, i les xaboles les han destruit..

Però de totes formes, la forma de contar la película està bé, la fa entretingudeta, però nosé,..
pense que tampoc és per a tant
xD


En Crash si que m'agrada, i Babel també mola molt. Les pel·lícules de Alejandro González Iñárritu són molt divertides
com Amores Perros
Volver arriba Ir abajo
Nya_Hepburn

Nya_Hepburn


Mensajes : 19
Fecha de inscripción : 10/12/2009
Edad : 39
Localización : Silent Hill

¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Empty
MensajeTema: Re: ¿quina es la vostra pel·lícula preferida?   ¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Icon_minitimeVie Dic 11, 2009 1:35 am

caguentot escribió:
Les pel·lícules de Alejandro González Iñárritu són molt divertides
com Amores Perros




Tinc que vorelaaaaaaaaa T_T amores perros
Volver arriba Ir abajo
caguentot

caguentot


Mensajes : 45
Fecha de inscripción : 30/11/2009

¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Empty
MensajeTema: Re: ¿quina es la vostra pel·lícula preferida?   ¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Icon_minitimeVie Dic 11, 2009 2:10 am

Nya_Hepburn escribió:
caguentot escribió:
Les pel·lícules de Alejandro González Iñárritu són molt divertides
com Amores Perros




Tinc que vorelaaaaaaaaa T_T amores perros


L'actor m'encanta, mira-la quan pugues! Wink
¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Amoreperros
Volver arriba Ir abajo
Nya_Hepburn

Nya_Hepburn


Mensajes : 19
Fecha de inscripción : 10/12/2009
Edad : 39
Localización : Silent Hill

¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Empty
MensajeTema: Re: ¿quina es la vostra pel·lícula preferida?   ¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Icon_minitimeMar Dic 15, 2009 1:12 am

I love you tinc ke vore eixa y la segona que ni ha
Volver arriba Ir abajo
caguentot

caguentot


Mensajes : 45
Fecha de inscripción : 30/11/2009

¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Empty
MensajeTema: Re: ¿quina es la vostra pel·lícula preferida?   ¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Icon_minitimeMar Dic 15, 2009 1:24 am

Nya_Hepburn escribió:
I love you tinc ke vore eixa y la segona que ni ha

Doncs mira-les quan pugues i posteja en "Última pel·lícula vista"
Very Happy
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Empty
MensajeTema: Re: ¿quina es la vostra pel·lícula preferida?   ¿quina es la vostra pel·lícula preferida? Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
¿quina es la vostra pel·lícula preferida?
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» Pel·lícula de la setmana
» Pel-licula de la semana: Scarface

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Cinèfags :: El món del cinema :: Xarrades sobre cinema-
Cambiar a: