Cinèfags
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Cinèfags

Cinéfags és una associació juvenil per amants del 7º art. En Cinéfags proposarem d'una a dues pel·lícules per setmana, les comentarem, farem les nostres critiques, les més bones passaran a ser portada i fer quedades per assistir a les estrenes de cartell
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Pel·lícula de la setmana

Ir abajo 
5 participantes
AutorMensaje
Sta. X

Sta. X


Mensajes : 19
Fecha de inscripción : 28/11/2009

Pel·lícula de la setmana Empty
MensajeTema: Pel·lícula de la setmana   Pel·lícula de la setmana Icon_minitimeMar Dic 01, 2009 6:11 pm

Com ja sabeu, a cinefags proposarem una pel·lícula a la setmana que després comentarem. Aquesta setmana ha caigut al damunt meua la responsabilitat de triar-ne una que podrem veure fins al dimarts de la setmana que ve. Doncs, la película per a la setmana del 1/12/09 fins al 8/12/09 és...

Pel·lícula de la setmana Regreso_al_futuro
Volver arriba Ir abajo
vidal

vidal


Mensajes : 64
Fecha de inscripción : 28/11/2009
Edad : 35
Localización : Alzira

Pel·lícula de la setmana Empty
MensajeTema: Re: Pel·lícula de la setmana   Pel·lícula de la setmana Icon_minitimeLun Dic 07, 2009 8:41 pm

La vaig vore el divendres, ja l'avia vista i cal dir que es divertida ara hi abans, i te escenes molt mítiques, sols un xicotet fallo de guio en lloc de dir "gigavatios" deien "gigovatios" lo que em vaig poder lolejar XD


Del 1 al 10 esta prou be! XD
Volver arriba Ir abajo
http://cinefags.blogspot.com/
Txaume

Txaume


Mensajes : 22
Fecha de inscripción : 30/11/2009
Edad : 35

Pel·lícula de la setmana Empty
MensajeTema: Re: Pel·lícula de la setmana   Pel·lícula de la setmana Icon_minitimeMar Dic 08, 2009 1:41 pm

Jo també la vaig vore el divendres.
Molt bona pel-licula, vore-la em recorda a quan les veia de menut a la TV. Totalment "ochentera".

cheers Peliculón
Volver arriba Ir abajo
Naoko

Naoko


Mensajes : 33
Fecha de inscripción : 02/12/2009
Edad : 30
Localización : Gandía.

Pel·lícula de la setmana Empty
MensajeTema: Re: Pel·lícula de la setmana   Pel·lícula de la setmana Icon_minitimeMar Dic 08, 2009 2:57 pm

Yo no he tenido infancia y la vi por primera vez este verano Sad Así que supongo que no es lo mismo que verla de pequeño... Anyway admito que es un peliculón xD
Volver arriba Ir abajo
Sta. X

Sta. X


Mensajes : 19
Fecha de inscripción : 28/11/2009

Pel·lícula de la setmana Empty
MensajeTema: Re: Pel·lícula de la setmana   Pel·lícula de la setmana Icon_minitimeJue Dic 17, 2009 6:06 pm

Ya podríamos esmerarnos un poquillo más con los comentarios sobre la peli, macho xD
Volver arriba Ir abajo
Yume




Mensajes : 12
Fecha de inscripción : 30/11/2009

Pel·lícula de la setmana Empty
MensajeTema: Re: Pel·lícula de la setmana   Pel·lícula de la setmana Icon_minitimeLun Dic 21, 2009 5:05 pm

Uhm, esta peli la he visto cien mil veces (vale, exagero pero casi xDD) al igual que todas las otras. La verdad es que es una de las pelis preferidas de mi infancia..,. ahora no puedo comentar porque tengo que irme a clase pero esta noche sin falta posteo sobre ella..


Por cierto, ¡decid cuándo le toca a cada uno recomendar la película semanal para saberlo!
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Pel·lícula de la setmana Empty
MensajeTema: Re: Pel·lícula de la setmana   Pel·lícula de la setmana Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Pel·lícula de la setmana
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Cinèfags :: Club :: Debats i pel·lícules setmanals-
Cambiar a: