Txaume
| Tema: Pel-licula de la semana: Scarface Miér Dic 16, 2009 12:32 am | |
| Fa uns dies vaig vore el Padrino, i el meu pare (que no calla ni baix l'aigua quan mirem una peli) em va recomanar El precio del poder (Scarface). Així que com em toca aquesta semana a mi, compartix el meu desig de vore aquesta pelicula, amb vosaltres. www.estoescine.com: - Citación :
- Sinopsis: Un emigrante cubano frío y sanguinario, Tony Montana, llega de Cuba para instalarse en Miami, donde se propone hacerse con un nombre dentro del crimen organizado de Florida. Junto a su amigo, Manny Rivera, inicia una fulgurante carrera delictiva con el objetivo de ascender a la cúpula de una organización de narcos.
El actor protagonista es un jove Al Pacino, i el director, Brian de Palma, director de pelicules com "Los intocables de Elliot Ness", "Mision Imposible" o "Carrie" entre altres. Espere que vos agrade. | |
|
vidal
Mensajes : 64 Fecha de inscripción : 28/11/2009 Edad : 36 Localización : Alzira
| Tema: Re: Pel-licula de la semana: Scarface Lun Dic 21, 2009 5:48 pm | |
| La peli es genial, es una bona critica a la societat en el seu moment i inclòs a la actual, i com des de 0 es pot arribar tan lluny com vulgues. Com els diners i el poder corrompen a tot el mon i a molts nivells. Te escenes bonisimes i mítiques com quan esta en el escritori es colpeja el cap en la taula i esnifa una ratlla de coca i se "hipercativa" i el apoteòsic final quan apareix terminator i es carrega a Tony montana.
I gracies a ell tenim GTA San Andreas, si l'haveu jugat i haveu anat a la platja vos recordarà a l'escena de la platja i si fiqueu la radio podreu escoltar la cançó de la bso | |
|
Txaume
| Tema: Re: Pel-licula de la semana: Scarface Mar Dic 22, 2009 4:43 pm | |
| Per fí, encara que amb una miqueta de retrás l'he pogut vore. Molt bona pél-licula. EL protagonista es el que diriem un antiheroi i l'únic moment d'escrupuls que té es amb el cotxe en que anaven els xiquets. Una bona historia de pujada al poder i com canvia a la gent (excepte el seu amic, que es manté prou lúcid fins al final), la corrupció a tots nivells i com el poder pot degradar a una persona. Com be a dit Vidal, aquesta peli es la viva imatge del GTA (el vice city pense jo) i la mansió de Tony Montana es identica a la del joc Bona pelicula, i bona frase: -"Tranquilo, no te voy a matar. Matalo tu Manny." | |
|
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Pel-licula de la semana: Scarface | |
| |
|